Wsparcie zdalne dla Microsoft 365 i Power Platform

Rozwiń firmę z pomocą ekspertów!

Twoje wyzwania

Złożoność wdrożeń

Konfiguracja spędza Ci sen z powiek? Nie wiesz jak dostosować narzędzia?

Szkolenie pracowników

Jak wykorzystać potencjał nowych narzędzi?

Pożary, pilne wsparcie

Jak zapewnić ciągłość działania w kryzysie?

Licencje, subskrypcje

Milion opcji subsskrypcji - która się dla nas opłaca?

Rozwiązanie

Doradztwo

Rozwiejemy Twoje wątpliwości, rozwiązujemy problemy

Konfiguracja

Zrobimy to Za Ciebie dopasowanie do Ciebie i Twojej firmy

Ciągłe wsparcie

Odpowiadamy na Twój problem nawet w 12h

Redukcja kosztów

Dobierzemy odpowiednie pakiety licencyjne

Warianty współpracy

Wsparcie jednorazowe

Oceniamy i rozwiązujemy konkretny problem w Twojej firmie związany z Microsoft 365 czy Power Platform. 

Wsparcie abonamentowe

Wybierz jeden z poniższych pakietów i korzystaj z naszych usług w ramach stałej miesięcznej opłaty

Co mówią o nas klienci

Jestem bardzo zadowolony z profesjonalizmu podczas naszej współpracy. Efektem naszych działań jest Intranet, który spotkał się z dużym uznaniem wśród kierownictwa. Cenię dodatkowe tematy poruszone w trakcie projektu, które będą inspiracją do przyszłych działań. Dzięki współpracy zdobyłem wiedzę nie tylko o SharePoint, ale również o aspektach IT, takich jak zarządzanie w Azure AD i potencjalne zastosowania AI. Z niecierpliwością czekam na kolejne projekty.

Patryk Pacelik
Młodszy Specjalista ds. Projektów IT (Junior IT Project Manager)
Galan Logistics Sp. z o.o.

Współpraca z Damianem i jego zespołem przy projekcie przeniesienia procesów z Sharepointa On-Premises do środowiska Microsoft 365. Dostępność i zaangażowanie wniosły istotne znaczenie w projekt. Efektywna migracja była wsparta masą pomysłów i rozwiązań, z których mogliśmy wybierać do dopasowania ich do naszych potrzeb. Dla mnie wiedza, profesjonalizm i jakość usług na wysokim poziomie. Liczę na dalszą współpracę.

Piotr Uklejewski
IT Manager, Operations
Essilor Optical Labolatory Polska

Spółka HemPoland korzystała z usług, świadczonych przez Pana Damiana Pajor w zakresie wsparcia w budowaniu wewnętrznych narzędzi automatyzujących procesy HR i administracyjne w Organizacji. Pan Damian posiada rozległą wiedzę w temacie LowCode, sprawnie porusza się w PowerApps, Power Automate. Wszelkie kwestie były przez Niego należycie i bardzo szybko rozwiązywane. Wspierał nasz wewnętrzny zespół IT w usprawnianiu narzędzi i polecał rozwiązania, które sprzyjały ich efektywności i funkcjonalności.
Niewątpliwie, w przypadku kolejnych projektów, wrócimy do Pana Damiana z propozycją dalszej współpracy. Tymczasem jako zadowolony Klient, polecamy Jego usługi wszsytkim podmiotom zainteresowanym automatyzacją procesów w swoich Organizacjach, którym zależy na rzetelnym wsparciu.

Marta Chylińska
Kierownik Administracji
HemPoland sp. z o.o.

Mój "mini projekt" związany z Power Apps został wykonany szybko i profesjonalnie, zbieram materiały do kolejnego zlecenia. Gorąco polecam.

Maciej Nowoszewski
Prezes Zarządu
NomEx Materiały Budowlane

Nasze pakiety

Starter

2000 PLN/miesiąc

  • Do 8 godzin wsparcia miesięcznie.
  • Reakcja w ciągu 48 godzin.

Standard

5000 PLN/miesiąc

  • Do 24 godzin wsparcia miesięcznie.
  • Reakcja w ciągu 24 godzin
  • Comiesięczna analiza i raportowanie.

Premium

9000 PLN/miesiąc

  • Do 48 godzin wsparcia miesięcznie
  • Reakcja w ciągu 12 godzin
  • Comiesięczna analiza, raportowanie oraz konsultacje strategiczne.
  • Office Hours (dodatkowe terminy na konsultacje).

Podane ceny są cenami netto do których należy doliczyć 23% podatku VAT

Pakiet Indywidualny

Jeśli Twoje potrzeby przekraczają zakres pakietu PREMIUM lub potrzebujesz indywidualnego podejścia do liczby godzin wsparcia, skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły i cenę.

Proces współpracy po wyborze pakietu wsparcia

  1. Kontakt inicjujący:
    • Zgłoszenie przez klienta wyboru konkretnego pakietu.
    • Krótka rozmowa telefoniczna lub online w celu potwierdzenia szczegółów.
  2. Przygotowanie umowy:
    • Sporządzenie umowy zawierającej szczegółowe zapisy dotyczące zakresu wsparcia, godzin, kosztów oraz innych istotnych kwestii.
    • Przesłanie umowy do akceptacji klienta.
  3. Określenie zakresu wsparcia:
    • Szczegółowe ustalenie zakresu wsparcia w oparciu o wybrany pakiet.
    • Identyfikacja kluczowych obszarów, które wymagają wsparcia (np. SharePoint Online, PowerApps, automatyzacje).
  4. Wdrożenie narzędzi:
    • Udostępnienie dostępu do platformy ticketowej.
    • Instalacja ewentualnych narzędzi niezbędnych do zdalnej współpracy.
  5. Szkolenie początkowe:
    • Krótka prezentacja działania platformy ticketowej oraz zasad współpracy.
    • Wprowadzenie w zakres dostępnych usług i sposobów zgłaszania problemów.
  6. Rozpoczęcie wsparcia:
    • Początek realizacji wsparcia zgodnie z wybranym pakietem.
    • Stały monitoring zgłoszeń oraz reakcja zgodnie z określonymi w umowie czasami reakcji.
  7. Cykliczne spotkania:
    • Regularne spotkania w celu omówienia postępów, ewentualnych problemów oraz planów na przyszłość.
    • W przypadku pakietu PREMIUM: miesięczna analiza, raportowanie oraz konsultacje strategiczne.
  8. Rozliczenie:
    • Miesięczne rozliczenie godzin wsparcia oraz ewentualnych dodatkowych usług.
  9. Ewaluacja współpracy:
    • Po zakończeniu okresu umowy przeprowadzenie spotkania ewaluacyjnego.
    • Dyskusja o potencjalnej kontynuacji współpracy oraz dostosowaniu zakresu wsparcia do aktualnych potrzeb klienta.